Bel ons op 09 280 02 04Vraag onze brochure aanVraag vrijblijvend een offerte aan

Een webshop uitbaten verschilt niet zo veel met het uitbaten van een fysieke winkel. In uw kledingwinkel zou u geen kindermannequin’s plaatsen als u enkel kleding voor volwassenen verkocht. Zo ook op uw webshop: een correcte positionering en bijhorende look & feel is een eerste vereiste.

De gebruiksvriendelijkheid (usability) is een tweede vereiste. Een verwarde bezoeker koopt niet, maar een goede user experience levert u alleen maar voordeel op. 

Ook de inhoud van uw website moet geoptimaliseerd zijn. Zeker bij meer technische producten kan een heldere technische uitleg het verschil maken tussen verkoop of geen verkoop.

Uw webshop dient zodanig ingericht te worden dat alle acties gemeten, geëvalueerd en verbeterd kunnen worden. Ook de backoffice (automatisering, traceerbaarheid, verzending,...) verdienen de nodige aandacht. 

Boei, informatieve websites Informatieve website
  • Een vlotte overdracht van informatie
  • De vragen van uw klanten helder beantwoorden
  • Alle info moet in max. 3 klikken gevonden worden 
Ijsje, branding websites Branding website
  • De merkbeleving staat centraal
  • Uitstekende user experience is erg belangrijk
  • De juiste emotie overbrengen bij uw klanten 
Periscoop, lead generation websites Lead generation website
  • Leads genereren als directe verkoop uitsluitend via internet niet mogelijk is
  • Als er nauw of fysiek contact met de klant nodig is
  • Als uw product of dienst zo goed als altijd custom is 
Winkelkar, E-commerce websites E-commerce website
  • De verkoop van producten via internet
  • Moet zeer gebruiksvriendelijk zijn
  • Moet ingericht zijn als een marketingmachine die alle acties meet en evalueert.